Friday, February 10, 2023

16 Sekolah Menengah Daerah Sabak Bernam Menyertai Bacaan Yassin Perdana SPM 2022 Secara Youtube Live

SAM MUHAMADIAH, SABAK BERNAM, Majlis Bacaan Yassin Perdana SPM 2022 Peringkat PPD Sabak Bernam telah berjaya dilaksanakan secara Youtube Live.   Program ini turut disertai oleh semua guru, ibubapa dan pelajar di 16 buah sekolah menengah di daerah Sabak Bernam.
Menurut Cikgu Mohd Jaluli Yahaya, Pegawai Pendidikan Daerah Sabak Bernam, program bacaan yasin perdana ini merupakan program ibadah memohon rahmat Allah agar semua pelajar SPM dapat meneruskan kecemerlangan pencapaian SPM 2022.
Progam bacaan yassin ini telah dilaksanakan melalui dua kaedah iaitu secara langsung di SAM Muhamadiah serta secara geoogle meat dan youtube live di sekolah-sekolah lain.  Lebih 2000 pelajar, ibu bapa dan guru-guru menyertai bacaan yassin ini.
Cikgu Mohd Jaluli juga mengingatkan semua pelajar supaya menjaga kesihatan dan perlu peka dengan jadual peperiksaan.  Ini bagi mengelakkan pelajar dari terlepas peperiksaan penting ini.
Cikgu Mohd Jaluli mengucapkan terima kasih atas kerjabuat guru-guru yang bertungkuslumus menyediakan pelajar untuk menghadapi peperiksaan ini.  Beliau berharap agar guru-guru terus membantu pelajar sehingga selesai peperiksaan.
Cikgu Mohd Jaluli mengucapkan selamat berjuang dalam peperiksaan SPM, doa ibu bapa dan guru-guru sentiasa mengiringi anak-anak menghadapi peperiksaan.  Teruskan usaha sehabis baik untuk memantapkan pengetuahuan dan terus berdoa dan bertawakallah kepada Allah.


No comments:

Post a Comment

Generasi Muda Perlu Berazam Menghasilkan Kerja Yang Lebih Baik

SABAK BERNAM,  Perhimpunan Bulanan PPD Sabak Bernam telah diadakan di Dewan Iltizam, PPD Sabak Bernam.  Perhimpunan ini disempur...